Verzenden & Retourneren
Verzenden
Al onze producten worden binnen 24 uur overgedragen aan PostNL. Waar mogelijk gebruiken we brievenbuspost voor onze koffie, zodat je er niet voor thuis hoeft te blijven. PostNL bezorgt brievenbuspost van dinsdag tot en met zaterdag en pakketten van maandag tot zaterdag.
Tenzij anders vermeld zijn verzendkosten inbegrepen in de prijs.
Retourneren
We hopen natuurlijk dat je blij bent met onze producten. Mocht je onverhoopt toch het (ongeopende) product willen retourneren, dan kan je dit tot 14 dagen na ontvangst van het product aangeven. Na de aanmelding voor retour heb je 14 dagen om het product terug te sturen. We verzoeken je het product terug te sturen naar:
Brute Bonen
Laan van Oostenburg 12
2271 AP Voorburg
Vermeld hierbij altijd het ordernummer of je e-mailadres, zodat we je bestelling erbij kunnen zoeken en het bedrag (incl. verzendkosten, excl. retourkosten) terug kunnen boeken. Dit doen wij binnen 14 dagen na je aanmelding van retour.
Versgebrande koffie mag je ook retourneren als het product niet in de smaak valt. Je mag tot 100 gram van je eerste levering gebruiken om Brute Bonen uit te proberen. Stuur ons een appje als je de bonen hebt geprobeerd, dan kijken we naar een oplossing.
Klachten & vragen
Mocht de koffie onverhoopt niet de topkwaliteit zijn die je van ons mag verwachten, of komt de verpakking beschadigd bij je aan, neem dat zo snel mogelijk contact met ons op, dan zoeken we naar een passende oplossing.